PROMENADE.BLOG.HU

2017. május 03. 19:46 - Borghor

Nem sikerülhet

Próbálok rájönni a fideszes szavazók gondolkodására, hogy miért is jó nekik az ami történik manapság.

Primitív ösbunkó kommunista prosztóként viselkednek a politikusaik, ami lehet színjáték a hasonlóak meggyőzésére, de sajnos nem minden esetben játszák meg magukat és nem mindenki. Valamiért szimpatikus nekik rezsiszilárd, például, de hosszan sorolhatnám a neveket, a cinukus tahó megnyilvánulásokat, amikkel leghamarabb egy 3-ad osztályú talponállóban találkozatunk, nemhogy a parlamentben. Nem értem. És erre a pártra ún értelmiségiek szavaznak.

Lőrike nagyon ügyes vállalkozó, remélem le tudja írni a nevét, de azt viszont tényleg nem értem, miért jó az egy falusi fidesz szavazónak, ha Lőrinc megvesz még 600 napilapot. És éltetik, ordít a korrupció, de nem baj. Ne mondja már senki, hogy bankokat lehet venni az utcáról besétálva, hogy : " ...ez tetszik nekem, itt van x milliárd, megveszem..." ilyen nincs, de mégis van, inkább a Lőrinc, mint a Gyurcsány.

Gyurcsányt a választók leváltották, csak szólok, onnantól kezdve érvénytelen hivatkozási alap. Nyócév meg mit tudom én.Akármit is csinált rosszul, az nem hatalmaz fel senkit arra, hogy még taplóbb, bunkóbb , gecibb legyen. De nekik ennyi elég.

Leváltotta a nép.

(olvasd el többször, ha nem érted).

Nem értem miért jó a jogok korlátozása, egyetem bezárása, a fél világot magukra haragítva.

Van olyan civilizált ország, amelyik üdvözölte ezt az ámokfutást?

Miért jó ez a fideszes szavazónak? Ja, lehet sorosozni, konteózni, mindent jobban tudni, odabaszni, jólmegmondani, esetleg anyázni, vagy csicskázni, mindegy, csak nem kormányozni.

Ne akarjatok bunkernáci országot, mert nem fog sikerülni.

A fidesz nem is kormányoz, igaz.

 

 

 

2 komment
PROMENADE.BLOG.HU
süti beállítások módosítása